srijeda, 4. svibnja 2016.

Discover Belgium!



Discover Belgium! :)


Sretna kao malo dijete! :) 
U zadnje vrijeme suradnja bloga i raznih brendova dignuta je na jednu višu razinu, ali ova suradnja je ipak malo drugačija od ostalih jer uključuje i moju drugu veliku ljubav, putovanje. Uvijek sam govorila, kad bih barem mogla spojiti ljubav prema hrani i ljubav prema putovanjima, i sve to zajedno ovjekovječiti mojom trećom ljubavi, fotografijom... I jednostavno dogodio se telefonski poziv! Nakon razgovora trebalo mi je par minuta da dođem k sebi i da shvatim da se to stvarno događa... :)))
Bio je to poziv koji mi je dokazao da se trud isplati, i da postoje ljudi koji taj trud prepoznaju i cijene, što mi je samo dalo još veći vjetar u leđa, i motivaciju da radim još više i bolje. :* A za to nisam zaslužna samo ja, nego i svi vi koji me pratite i zajedno samnom uživate u divnoj "utopiji" zvanoj hrana. :*
Hvala vam svima što ste prepoznali moju ljubav! :*

U suradnji sa Brussels Airlines, u sklopu velikog projekta s naglaskom na promociji turizma Belgije, pod nazivom "Discover Belgium", napravila sam jedan tipičan belgijski obrok, koji uključuje predjelo ili prilog glavnom jelu, te desert.
Kad sam razmišljala što je baš autentično belgijsko jelo, odmah sam se sjetila njihovih prefinih svjetski poznatih wafli, tako da sam odmah znala da ću kao slatku varijantu raditi upravo njih. :)
Ali kod slane verzije jela sam ipak trebala malo više razmišljati i tragati bespućima interneta. 
Nakon višesatne potrage naišla sam na njihovu poznatu salatu, belgijsku endiviju iliti cikoriju, koju do ovog jela nisam nikada probala, u kombinaciji sa mini rajčicama i medom. 
Odsada će mi ona biti česti sastojak u mojim jelima, jer je stvarno ukusna. Laganog gorkastog okusa, ali kad dodate maslinovo ulje, med i začine, dobijete rapsodiju okusa u ustima. :)
U Belgiji se ovo jelo jede ili kao toplo predjelo ili kao prilog glavnom jelu. 

Kod odabira recepata išla sam za tim da su prvenstveno jednostavna, dostupna svima i ukusna. 
I uistinu oba su gotova za tili čas, a bome za tili čas i nestanu. ;)

Mislim da je to dovoljno da i vas nagovorim da isprobate ova divna autentična belgijska jela, čiji recepti vas čekaju u nastavku, te vas tako odvedem, ako ne fizički, bar okusima na prekrasno putovanje Kraljevinom Belgijom. :)


Najbolja stavka u ovoj suradnji je što sam s jedne strane kroz pripremu njihove hrane malo bolje upoznala nepoznatu mi Belgiju, a upoznat ću ju još bolje jer me Brussels Airlines vodi na jedno prekrasno putovanje u Bruxelles !!!! :*

Da se zahvalim svima Vama, na putovanje vodim i Vas kroz svoje fotografije, kojih će, vjerujte mi biti puuuuuo! :*
Naravno sa putovanja ću vam donijeti i poklone!!!! :*

Ljubim vas sve! :*

Tihana

Belgijska endivija (cikorija) sa mini rajčicama i medom...

Recept:
  • 2 kom belgijske endivije
  • 10 kom mini rajčica
  • 4 žlice maslinovog ulja
  • 1 žličica meda
  • sok i naribana korica 1 limuna
  • sol, papar, kajanski papar 

Postupak:
  • Salatu prepolovimo uzduž na polovine i stavimo u pleh na papir za pečenje
  • Mini rajčice prerežemo isto na polovine, te ih poslažemo do endivije
  • Pomiješamo zajedno maslinovo ulje, med, sok i koricu limuna, sol, papar i kajanski papar, te prelijemo preko endivije i rajčica
  • Stavimo u prethodno zagrijanu pećnicu na 220 C 15tak min

  • Poslužimo kao predjelo, ili kao prilog glavnom jelu.


Belgijski wafli...


Recept:
  • 250 g glatkog brašna
  • 1 žličica praška za pecivo
  • 1/4 žličice sode bikarbone
  • 1/4 žličice soli
  • 50 g šećera
  • 2 dcl čvrstog jogurta
  • 2,5 dcl mlijeka
  • 2 jaja
  • 60 g maslaca
  • čokolada za kuhanje i šumsko voće 

Postupak:
  • Prosijati zajedno brašno, prašak za pecivo i sodu bikarbonu
  • Dodati šećer i sol, te sve zajedno izmiješati
  • U drugoj posudi pjenjačom umutiti jaja, dodati jogurt i mlijeko
  • U mokre sastojke u par navrata umiješati suhe sastojke
  • Maslac rastopiti, te ga polagano umiješati u smjesu (čim se pojave balončići smjesa je gotova)
  • Ostaviti 15tak min na sobnoj temperaturi
  • Ispeći ih u pekaču za wafle
  • Ukrasiti rastopljenom čokoladom i šumskim voćem, koje smo na laganoj vatri malo skuhali da pusti sok, koji, isto tako prelijemo wafle



Dobar tek!

Tihana

Nema komentara:

Objavi komentar