srijeda, 9. travnja 2014.

Mojih 5 najdražih slastica s bloga


Već neko vrijeme među blogerima kruži zanimljiva igrica, u kojoj svaki bloger treba izabrati svojih 5 najdražih jela/slastica s bloga. Evo mojih 5... :)
Mene je pozvala Marija, s bloga Make it healthy. Ovim putem joj zahvaljujem na pozivu! 
Nisam imala težak zadatak, jer mi se u zadnje vrijeme zaredalo puno stvari koje bih iznova radila. :) S tim da je Limun pita ovdje starosjedioc. S njom prijateljujem već dugi niz godina i mislim da je ta veza neraskidiva. Druge dolaze i odlaze, ali ona ostaje. ;) 


Zdravi slatko-slani Browniesi

Ultra zdravo! Što je najbolje u njemu nema niti brašna, niti šećera, niti se peče. :) Idealno! Samo sve usitnite, spojite, stavite u hladnjak na sat vremena i uživate! :) 




Kruh od mrkve, jabuke i đumbira

Bez ikakvog ustručavanja izjavljujem da mi je ovo najdraži kolač, ove godine. :) Zasad! ;)
Garantiram da ćete ga raditi opet... opet... opet... ... ... ;)



Limun pita

Ovo je tako bezobrazno fino! Ako volite ne preslatko, kiselkasto, lagano, da se topi u ustima, da svakim zalogajem želite još, onda je ovo kolač za vas! ;) 



Choco Cherry Kejk

Od pamtivijeka se zna da čokolada i višnje daju rajsku kombinaciju. I nisam fulala. Torta je prefiiiina! Sastoji se od dvije vrste čokolade, tamne i mliječne, koje na torti djeluju kao mousse, nadjeva od višanja s touchom cimeta, i sočnog opet čokoladnog biskvita. Topi se u ustima. Jedna riječ je dovoljna, RAAAAAAJ! :)




Ploške od ruma i badema

Hrskavi, suhi, bogati, slatki, preeeefini... :)



Na kraju, još jedno pravilo ove igrice je pozvati novih 5 blogova, i zadati im težak zadatak biranja njihovih velikih 5. ;)

Jako sam znatiželjna što će izabrati :).

Darko Darkova Web Kuharica
Saša  crumbs from my table
Marijana Un mondo di sapori
Darko Slavonski čekić i kuhača
Nikolina Tortoholičarka :)

Ja sam svoje odigrala! ;)
Tihana

1 komentar:

  1. Svi deserti izgledaju i zvuče odlično!! Odličan odabir!! :) Hvala ti, stižem i ja skoro s listom :)

    OdgovoriIzbriši