srijeda, 16. travnja 2014.

mini mrkva tortice...


Ima neka tajna veza. Veza mrkve i mene. :) Ne znam što mi je u zadnje vrijeme, ali opsjednuta sam spajanju mrkve sa slatkim. Nije neko otkriće, ali ... ;) to je ta veza... još pogotovo jer uz tu mrkvu idu i svi oni prekrasni začini, cimet, muškatni oraščić, đumbir... o prekrasnoj jakoj naranđastoj živoj boji da i ne govorim. Jednostavno savršeno.

Već dulje vrijeme želim napraviti mini tortice, pa je ovo preduskrsno proljetno vrijeme bila idealna prilika. 
Uvijek, baš uvijek, biskvit s mrkvom bude tako sočan i lagan, pa kad ga još obogatite laganom i prozračnom kremom od sira... mmmmmmm... to Vas u ovom postu čeka... ;) Uživajte!

Recept:
Biskvit:

  • 1 3/4 šalice ostrog brašna 
  • 1 3/4 žličice praška za pecivo
  • 1 žličica cimeta
  • 1/2 žličice muškatnog oraščića
  • 1/2 žličice sode bikarbone
  • 1/2 žličice soli
  • 2 šalice naribane mrkve
  • 3/4 šalice soka od naranđe
  • 1/2 šalice smeđeg šećera
  • 1/4 šalice suncokretovog ulja
  • 1 veće jaje
  • 1 žličica ekstrakta vanilije

Krema od sira:

  • 220 g krem sira 
  • 1/4 šalice omekšalog maslaca
  • 1 žličica ekstrakta vanilije
  • 1 1/2 šalice šećera u prahu


Postupak:
Biskvit:

  • Pomiješajte zajedno brašno, prašak za pecivo, cimet, muškatni oraščić, sodu bikarbonu i sol
  • U drugoj zdjeli pjenjačom izmiksamo šećer sa jajem, dodamo ekstrakt od vanilije, ulje, sok od naranđe i naribanu mrkvu
  • Smjesu s mrkvom umiješamo u suhu smjesu
  • Prebacimo na pleh na koji smo stavili pek papir
  • Smjesu dobro ravnimjesrno rasporedimo po cijelom plehu (biskvit će se tokom pečenja dići za cca 0,5 cm)
  • Stavimo u pećnicu na 190 C cca 20 min

Krema od sira:

  • Mikserom dobro izradimo sir sa maslacem
  • Dodamo ekstrakt od vanilije i šećer u prahu
  • Miksamo dok ne dobijemo glatku kremastu smjesu

Slaganje:

  • Kad je biskvit pečen, ostavimo ga da se ohladi
  • Zajedno sa pek papirom ga dignemo na radnu plohu
  • Uzmemo kružni izrezivač promjera cca 5 cm (meni je poslužila i čaša) i izrežemo krugove (paran broj)
  • Tortice slažemo od dva kruga
  • Na donji namažemo kremu od sira, na kremu stavimo drugi krug, i na vrh opet stavimo kremu od sira
  • Ukrasimo po želji (ja sam samo posipala naribanom mrkvom) 




Uživajte u ovim proljetnim radostima! :)

Tihana


2 komentara:

  1. Super su mi ove tortice, i ja sam uz mrkvu nekako vezana :), obožavam slatkiše sa mrkvom a tako ih rijetko napravim. Ove tortice odmah bilježim, tako su lijepe !

    OdgovoriIzbriši
  2. hvala ti puno! :) i stvarno su fine, i tiješim se relativno "zdravije" ;) ... vrijedi ih isprobati. Divan ti je blog, čudno da nisam prije naletila na njega.. stavljam ga obavezno na popis za pracenje ;)

    OdgovoriIzbriši